Banshee'nin Yemi Paketi
Bleakheart Banshee gibi giyinerek, Sea of Thieves masallarında yer alan, mezarın ötesinden bir hesaplaşma planlarken geride kalan bir hayatın yadigârlarını istifleyen bir korku figürü olun. Banshee'nin Yemi Paketi, Bleakheart Banshee Kostümü, Silah Paketi ve Bardak'ın yanı sıra Korsan Dükkânı'nda harcayabileceğiniz 550 Antik Sikke ve ücretsiz bonus olarak 25.000 altın içerir.