Banner Saga Trilogy
Banner Saga Üçlemesiyle bu destansı Viking RPG macerasında kendi destanını yaz. Güneş'in gökyüzünde çakılıp kaldığı, tanrılarınsa çoktan öldüğü, parçalanıp dağılan bir dünyada kafilene rehberlik et. Lider olarak alacağın cesur kararlar, kaynakları akıllıca kullanmak ve hünerli savaş taktikleri, klanlarınla birlikte hayatta kalmanı sağlayacak en önemli etkenler. - Elle çizilmiş hoş çarpışma kesitleri ve animasyonları, ayrıca Grammy adayı besteci Austin Wintory'nin güçlü müziğiyle İskandinav mitolojisinden ilham alan fantastik bir dünyada kaybolacaksın. - 4 farklı ırk ve 40 farklı sınıftan, her biri senin oyun stiline uyum sağlayacak eşsiz yeteneklere ve yükseltme seçeneklerine sahip, oynanabilir 48 karakter arasından seçim yap. - Stratejik çarpışmalar sonucunda zafer mi yoksa hezimet mi yaşayacağın, hatta bir karakteri sonsuza dek mi yitireceğin gibi farklı sonuçlar, hangi karakterle savaşa girdiğine ve sonrasında nasıl kararlar verdiğine bağlı.