Ball Race 3: Jump
Popüler ve sevilen oyun Ball Race'in üçüncü versiyonu. Bu versiyonda toplar sürekli zıplıyor, enerji kazanıyor ve bu sayede çeşitli engelleri aşabiliyorlar. Her seviyenin kendine özgü bir yapım özelliği vardır, ancak aynı seviyede her seferinde, oyunun her seferinde yeni bir meydan okuma yaratmasını sağlamak için engellerle farklı şekilde inşa edilmiş bir parkur elde ederiz.