Ball Love
Bu eğlenceli bulmaca oyununda kırmızı ve mavi topları birleştirin, engelleri döndürün, mükemmel yolu oluşturun ve giderek zorlaşan zorlukların üstesinden gelin. 60 bulmaca seviyesinde mantığınızı, hassasiyetinizi ve stratejinizi test edin. **ENGELLERİ DÖNDÜRÜN VE MÜKEMMEL YOLU BULUN** Engellerin dönüşünü kullanarak rotayı değiştirin ve iki topun buluşmasını sağlayın. **TOPLARI BİRLEŞTİRİN VE 60 SEVİYEYİ TAMAMLAYIN** Her bulmacayı zekice hamlelerle çözün, yeni zorlukların üstesinden gelin ve giderek zorlaşan seviyelerden oluşan bir dizide ilerleyin. **ÖĞRENMESİ KOLAY, AMA USTALAŞMASI ZOR BİR BULMACA** Hareketlerinizi planlayın, doğru kombinasyonu keşfedin ve seçenekleriniz tükenmeden çözümü bulun. Ne kadar ilerlerseniz, topları birleştirmenin zorluğu o kadar artar.