Ball Gate Mania
Ball Gate Mania, her dokunuşun fark yaratabileceği, aksiyon, hassasiyet ve refleks gerektiren, gündelik bir arcade oyunudur. Topları bırakmak ve en yüksek puanı almak için onları kutulara sokmak üzere ekrana mükemmel anda dokunun. Her kutunun farklı bir puan çarpanı vardır, bu nedenle topları bırakmak için doğru anı seçmek, daha yüksek puanlar elde etmek için çok önemlidir. Kutuyu vurun ve puanınızı artırın. Hedefi kaçırırsanız top kaybolur. Kendi puanınızı geçmeye ve mümkün olan en iyi sonucu elde etmeye çalışırken zorluk giderek artar. Toplarınızı yönetin, çarpanları izleyin ve kazanma serileri elde etmek için zamanlamanızı mükemmelleştirin. Ball Gate Mania, öğrenmesi kolay ancak ustalaşması zor bir deneyim sunar; hızlı maçlar ve arcade oyunlarından, refleks oyunlarından, hassasiyet gerektiren zorluklardan, yüksek puanlardan ve en iyi puan için rekabetten hoşlananlar için mükemmeldir. Ne kadar süre hayatta kalabilirsiniz? Topları bırakın, kutuları vurun, çarpanlarınızı en üst düzeye çıkarın ve Ball Gate Mania'da en yüksek puanı elde etmeye çalışın.