Bag Fight - Key Pack Lite
Bag Fight - Küçük anahtar paketi şunları içerir: - 25 gümüş anahtar - 5 altın anahtar Anahtar paketleri, güçlü ekipmanların kilidini açmak için bolca anahtar içerir. Aynı eşyaları birleştirerek daha güçlü versiyonlar oluştur ve kahramanlarını durdurulamaz kılacak yeni bonusların kilidini aç!