Bag Fight - Base Pack Plus
Bag Fight - Büyük temel paket şunları içerir: - 2500 cips - 250 gems - 5 altın anahtar Temel paketler, gücünü artırman için sana bolca cips, anahtar ve gems verir. Kahramanlarını güçlendir, benzersiz yeteneklerin kilidini aç ve her yükseltmeyle yeni zirvelere ulaş!