Backwoods Bangers Car Pack
Wreckfest dünyasını birbirinden eşsiz 3 yeni araçla genişlet! Outlaw: 1930'lardan fırlayıp gelen bu yarış arabası Amerikan gücünü çeviklikle birleştiyor, yani her duruma uygun! Hornet: 1980'lerin yıldızı, yüksek performanslı Amerikan araçlarına kafa tutma konusunda epey iyi ve derbiler için bile harika bir seçim olmaya aday! Honey Pot: Bu araç takla atıp ters dönerse sıkı tutunmayı ihmal etme! Bu DLC paketi, Sezon Bileti'ne dahildir.