Backfirewall_
Telefonun çeşitli bölgelerindeki gülünç koşturmacalara başla ve akıllıca bulmacaları çöz. Akıllı telefonun içinde yaşayan renkli uygulamalarla tanış, patronları, güncelleme ve tanrı gözüyle görülen kullanıcı hakkında bilgiler edin. Zekice hazırlanmış fizik tabanlı bulmacalar 👁 RAM’deki terminal hatalarını incele, Hoparlörlerin özel gece kulübünde partiye katıl, Wi-Fi bürokrasisini aşarak akıllı telefonun diğer alanlarını keşfet. Ortamı lehine kullanmak için hile kodları 👁 Hataları yakala veya yeni hatalar yarat, ikili ağaçları buda, müzikle kontrol edilen platformlarda ustalaş ve özel hile kodlarını kullanarak verileri sil. Farklı uygulama karakterleri 👁 Şımarık Fotoğraf uygulaması, öz güvensiz Sosyal Medya F uygulaması veya ihmal edilmiş Sağlık uygulaması gibi ilginç yazılımlarla sohbet et ve her birinin hikayesini öğren. Çeşitli koleksiyon öğeleri 👁 Telefonun gizemli sahibinin paralel hikayesini ortaya çıkarmak için dağınık e-postaları topla. Verimsiz ve absürt mizah 👁 Meta satirik mizahın ve dördüncü duvarın yıkıldığı şakaların tadını çıkar.