Backdraft Personalization Paketi
Her maça Backdraft Personalization Paketi sayesinde alev alev yanan silahlarla girin. Canlı, sıvı yakıt yakan silah kamuflajı, ateş geçirmeyen üç nişangah, bir çağrı kartı ve bir amblem öğesi ile kavurucu sıcakları serbest bırakın.