Axe Cop
Profesyonel kalitede bir jRPG'yi kelimenin tam anlamıyla beş yaşındaki bir çocuk yazsa nasıl olurdu, hiç merak ettiniz mi? Ne diyelim... biz yaptık. Hiçbir filtre---hiçbiri yok. Tanışın: Axe Cop'un anlatı yönetmeni, 5 yaşındaki Malachai Nicolle. Dinozorları, yaban domuzlarını ve Noel Baba'yı seviyor. Malachai, Axe Cop ve güçlü savaşçılardan oluşan ekibini, hayal gücünün üretebileceği en ölümcül, en iğrenç ve en korkunç kötü adamlarla karşı karşıya getiriyor. Bad Santa Claus, Dr. Stinkyhead, Dr. Doo doo gibi en sinsi düşmanlarına karşı görevlere atıl! Axe Cop hem sıradan hem de hardcore RPG oyuncuları için birebir; her oyuncunun baltasını saplayabileceği bol bol strateji, görev ve hikâye sunuyor! Axe Cop baltasını gizemli bir yangın mahallinde bulmasının ardından, tüm zamanların en destansı kahramanı olarak kariyeri başlıyor. Her kötü adamı iyi adama dönüştürebilen gizemli bir makineyi ele geçirdikten sonra, o ve kahraman ekibi bu makineyle tüm kötüleri bir kez ve sonsuza dek durdurabileceklerine inanıyor. Ama önce makineyi çalıştırmak için üç büyülü mücevher bulmaları gerekiyor. Yolda Axe Cop, en şeytani düşmanlarıyla yüzleşecek ve çizgi roman tarihinin en tehlikeli mekânlarından bazılarını ziyaret edecek: dinozorlarla dolu bir yanardağ, devasa bir canavarın iç organları, hatta bizzat Londra'nın ta kendisi! Kötüler güçlerini birleştiriyor ve Axe Cop'un bu büyülü taşları bulmasını kesinlikle kolaylaştırmayacaklar. * KLASİK RPG SAVAŞLARI: Modern dokunuşlar içeren sıra tabanlı savaşlar. Ekibini kur, statlarını özelleştir ve seviye atladıkça güçlü yetenekler geliştir. * BENZERSİZ KAHRAMAN YETENEKLERİ: Her karakter tamamen farklı bir şey sunuyor. Engelleri baltayla yar, tam kafa müzik çal veya uzaktan kumandalı çorap-bumerang fırlat. Evet, cidden öyle. Her karakter, her bölümde farklı bir şey katıyor. * DERİN KARAKTERLER & FAN FAVORİLERİ: Neredeyse her Axe Cop karakteri oyunda, hatta patatese dönüştürülmüş bir güreşçi olan El Fuego gibi sıra dışı olanlar bile. * HER YERE GİDEN BİR HİKÂYE: Çizgi romanın tamamından ilham alıyor; ana görevler ve "her şey olabilir" enerjisini yansıtan yan içeriklerle dolu.