Aven Colony - Deluxe Edition
Aven Colony Delüks Sürüm ile insanlık için yeni bir yuva kur. Çöller, tundralar ve ormanlarla dünyadan ışık yılları uzaklıktaki Aven Prime adlı yabancı bir gezegende insanlığın ilk güneş sistemi dışındaki yerleşimini kurmak için sen seçildin. Kolonilerini devasa ve genişleyen şehirlere inşa edip genişletmek için yeni bir dünyaya yerleşirken zorlukların üstesinden gel. Aven Prime'ın egzotik dünyasının sert ve genellikle tehlikeli gerçeklerinin arkasında vatandaşlarının refahını gözet, kaynaklarını yönet ve kolonini refaha sürükle. Bu sürümün içindekiler: - Aven Colony ana oyunu - Cerulean Vale DLC'si: Cerulean Vale'in tehlikeli çorak topraklarını keşfet. Bu ek korumalı alan haritası, şimdiye kadarki en zorlu ortamı ve en büyük ödülleri sunuyor. Kendini güneş sistemi dışında hayatta kalmanın sınırlarına kadar zorla!