Avcı Sesi: Kagami
Bu ek içerik şunları içerir: - Avcı Sesi: Kagami Güçlü bir savaşçı ve çift kılıç ustası olan Kagami, Kraliyet Gizli Servisi'nin başıdır. Kamura'da doğmuştur ve Krallığa seyahat edip sahada şöhrete kavuşmadan önce Usta Utsushi ile birlikte eğitim almıştır. (Kagami, oyunda görünmeyen orijinal bir karakterdir) Bu özel ses seçeneği sayesinde avcının sesini değiştir! - Item Box'tan Görünümü Değiştir'i seçerek sesleri uygulayabilirsin. Bir karakter oluştururken de bunu kullanabilirsin. - Bu öğe, karakterin istatistiklerini ve becerilerini etkilemeden sesini değiştirir.