Autopsy Simulator
Autopsy Simulator , gizeme dönüşen korku unsurları içeren bir simülatör oyunudur. Oyuncu, Jack adlı patoloji uzmanı rolünü üstlenir. Gizemli bir kadının otopsisi sırasında Jack, onun içinde uzun süredir kayıp olan karısı Kate'in nişan yüzüğünü bulur. Çalışma devam ederken gizemin diğer unsurları bulunur. Jack gerçeği ortaya çıkarmak için, şeytani güçlerle ve kendi düşünceleriyle savaşmak zorundadır. Raporları inceleyin, dosyalara bakın, kurbanın geçmişini öğrenin Herkesin kendisine ait hikayesi vardır. Bu yüzden otopsiyi iyi yapabilmek için hem onu içeriden (hemde) dışardan bilmeniz gerekmektedir. Uzmanlar tarafından analiz edilen vakalar Her vaka, anatomopatoloji uzmanları ve adli tabipler yardımıyla oluşturuldu, bu sayede gerçek bir otopsi sürecine dahil olmuşsunuz gibi hissedeceksiniz. Organların ve vakaların ayrıntılı haritalaması Gerçekliğe odaklanıyoruz, böylece organlar, dokuları, yaralanmalar ve vakaları ayrıntılara ve gerçekçiliğe dikkat edilerek sunulmaktadır. Simülatör ve korku oyununun bir kombinasyonu İlginç oynanış mekanikleri ve Hikâye Modundaki tüyler ürpertici anlarla heyecanın hiç azalmayacak. Dinlersen korku seviyesini azaltarak Sadece Otopsi Modunda bir patoloji öğrencisinin yerine geçebilirsin.