Atomic Heart - Midas Glove Skin
Midas eldiven görünümü, Atomic Pass'e dahildir. Atomic Pass'i alarak özel Midas eldiven görünümüne sahip olabilirsin! CHAR-les'ı altınla donatıp kullanarak düşmanlarını dondururken, şoklarken ya da yakarken tarzını göster.