Atomic Heart - Labor & Science Weapon Skin Pack
Axe ve Electric Gun silahlarına özel altın görünümler sağlayan bu paket ile katil robotlar ve mutanlarla şavaşıp oyunun çarpık dünyasında hayatta kalırken tarzını göster.