Atomic Heart - Digital Artbook
Atomic Heart'ın Dijital Sanat Kitabı da Ultimate Edition sürümüne dahildir. Bu Dijital Sanat Kitabı ile Atomic Heart'ın zengin ve çarpık dünyasının derinliklerine dal ve sahne arkası görüntülerini incele. Geliştiricilerin detaylı yorumlarıyla bezeli ilk çizimler, konsept çalışmaları, 3D modeller ve özel hareket yakalama fotoğrafları gibi daha önce hiç görülmemiş görselleri keşfet. Atomic Heart'ın renkli karakterleri, robotları ve yaratıkları hakkında daha fazla bilgi edin. Oyunun simgeleşmiş bölgelerinin kâğıda ilk döküldükleri andan oyunda göreceğin görkemli hallerine evrilmelerini izle ve menü ikonlarından ölüm ekranı karikatürlerine kadar her şeyin arkasındaki yaratma aşamasını keşfet.