At Fate's End
At Fate’s End, sevdiklerinle savaştığın ve yetenek ağacının soyağacınla eş anlamlı olduğu bir aksiyon-macera oyunudur. Yemyeşil fantastik bir dünyayı keşfet, diyarın kötü mahluklarını yen, ailenin kaderini belirlemek için çarpıcı ve duygusal düellolarda aranın açık olduğu kardeşlerinle yüzleş. Kılıcını kuşan. Ailenle karşı karşıya gel. Kaderini belirle. At Fate’s End, sevdiklerinle savaştığın bir aksiyon-macera oyunudur. Hemlock klanının genç ama yetenekli varisi Shan olarak dillere destan İlahi Kılıç Aesus'u kuşan. Yemyeşil, el emeği göz nuru fantastik bir dünyayı keşfet. Diyarın kötü mahluklarını yen, karmaşık hikâye bulmacalarını çöz, acı gerçekleri açığa çıkar. Çarpıcı ama bir o kadar da duygusal düellolarda aranın açık olduğu kardeşlerinle yüzleşip sonunda ailenin kaderini belirlemek için hem savaş yeteneklerini hem de zekânı keskinleştir. Hem kılıcınla hem de kelimelerinle savaş: Kılıcın derin yaralar açabilir fakat bu yolculukta bilek gücünden daha fazlasına ihtiyacın olacak. Taktiksel diyaloglar ve psikolojik içgörülerle karşılaşmalara şekil ver. Üstünlüğü ele geçirmek için aile sırlarına dair engin bilgilerinden faydalan. Yetenek ağacın soy ağacınla eş anlamlı: Mağlup ettiğin ya da uzlaşmaya vardığın her kardeşin, kaderine yön verecek. Yedi güç kılıcını toplayıp yetenek yelpazeni genişlet ve en sonunda aile mirasına şekil ver. Spiritfarer Oyununun Ekibinden: Eleştirmenlerden tam puan almış Spiritfarer'ın ekibinin geliştirdiği At Fate’s End, dolu dolu ve sezgisel bir aksiyon tarzını zengin ve derin bir hikâyeyle harmanlıyor. Kılıçların çarpıştığı ve ailevi yaraların derinlerde saklı olduğu bu dünyada, kardeşler arasındaki karmaşık bağlar açığa çıkıyor. Kılıcınla savaş. Ruhunla konuş. Kaderin sonunda ailenle yüzleş.