ASTRONEER - TAKIM PAKETİ
Erken Erişim yayınımızdan bu yana geçen 7. yıldönümümüz ve yaklaşan 5 yıllık 1.0 yıldönümümüzü kutlamak için, en sevilen Takımlardan ve çok talep edilen “Klasik" setten oluşan bir koleksiyonla bu destekçi paketini yayınlıyoruz! Başından beri bizimle birlikte olanlar için bu paket, System Era ve Astroneer’in gelecek içerik güncellemelerini desteklemenin bir yoludur. Her yıl ücretsiz güncellemelerle dolu başka bir yol haritası ilan ettiğimizde biraz suçlu mu hissediyorsunuz? İşte bize teşekkür etmenin ve harika içerik oluşturmaya devam edebilmemizin küçük bir yolu. Bu pakette üç Takımın yanı sıra Klasit palet ve vizör de bulunuyor! DAHİL OLAN ÖĞELER: ATLENCE TAKIM OFF GRID YÖRÜNGESEL KAFA LAMBASI KLASİK KIRMIZI KLASİK AMBLEM YASAL UYARI: Paketteki her bir öğeyi daha önce satın aldıysan, gelecekteki EXO Outfitters satın almalarında kullanmak üzere oyun içinde otomatik olarak bir QBIT otomatik verildiğinde tek tek öğelerin değerini alacaksın! Klasik setin QBIT değeri yoktur.