ASTRONEER: Megatech - Deluxe Cosmetic Pack
Bu kapsamlı kozmetik set ile Megatech DLC'de tarzını konuştur! Cihazların dış kaplamalarının yarı saydam ve renkli olduğu, hepsinin içini görebildiğin günlere dönerek biraz nostalji uyandır. Gerçek teknoloji meraklıları için birebir. Özel Set İçerikleri: - Şeffaf Kasa Paleti - Devre Daim Vizörü - Maskine Maskesi (Dönen dişliler dâhil!)