ASTRONEER - Glitchwalkers & Megatech Bundle
Bu paketin içindekiler: - ASTRONEER: Glitchwalkers - ASTRONEER: Megatech Astroneer: Glitchwalkers'ta büyük bir tehdidin peşine düşmek için Aeoluz sistemine seyahat et. Glitchwalkers DLC'si Astroneer'ın ilk genişletmesi olarak keşfedilmeyi bekleyen yeni bir ortamın yanı sıra yeni hikâyeyi, oynanış unsurlarını ve açığa çıkarılacak sırları da barındırıyor. ASTRONEER: Megatech DLC'sinde oyuncular, yeni ve mevcut teknolojileri kullanarak üs kurma becerilerini sınayacak Mega-Yapı projeleri inşa etme yeteneğinin kilidini açacak. Her Mega-Yapı, kendine özgü bir kimliğe ve oynanışına sahip olacak, yeni olasılıklar ve ödüllerin kapısını aralayacak. Megatech'in gücünden faydalanarak üs kurma ve otomasyonu bambaşka bir seviyeye taşı! Bu DLC, mevcut kayıtlarla tamamen uyumlu olacak ve oyunda daha önce kaydettiğin tüm ilerlemeyi temel alacak. İstersen yeni bir başlangıç yapabilir istersen de mevcut kayıtlarını yükleyip inşa etmeye başlayabilirsin!