ASTRONEER - BAŞLANGIÇ PAKETİ
Uzay macerana, ASTRONEER’de ek kozmetik özelleştirme öğeleri satın almak için yeni ve keskin bir görünüş ve sanal para birimiyle başla! Başlangıç Paketi şunları içerir: Aday Takımı Retrograd Paleti 750 QBIT QBIT'ler, ASTRONEER'de kozmetik özelleştirme ögeleri satın almak için kullanılabilecek sanal para birimleridir.