Astria Ascending
Engin ve güzel Orcanon dünyasını keşfet. Benzersiz yaratıkların yaşadığı beş farklı şehri ziyaret et ve 20'den fazla tehlikeli zindanı bitir. 50 saatten uzun oynanış ve shoot ‘em up oyunlar, orijinal fantezi temalı bir kart oyunu ve zorlayıcı çevresel bulmacaları içeren eğlenceli mini oyunlar. Büyük bir kader ve fedakarlık öyküsü Kendini ihanet, fedakarlık ve dehşetlerle dolu büyüleyici bir anlatımın içine bırak. Yetişkin karakterler baz alınarak oluşturulmuş bir hikaye olan Astria Ascending, daha olgun bir deneyim ve kapsamlı diyaloglar sunar. Ödüllendirici bir sıra tabanlı çarpışma sistemi. Büyüleyici sıra tabanlı çarpışmalarda 200'den fazla farklı canavarla savaş. Efsanevi hayvanları toplayıp savaşa çağır ve efsanevi Cosmo Break'leri kullanmak için gücünü artır. Unutulmaz bir karakter kadrosuyla tanış Fantastik ırklardan gelen ve çeşitli yeteneklere sahip sekiz özelleştirilebilir karakterden birini seç ve dünyayı kurtarmak için her şeyi feda etmesi gereken destansı bir ekip kur. 20 sınıf seçeneği ve özgün yeteneklerden oluşan bir yelpaze ile onlarınkini olmasa da dünyanın kaderini kurtarabilirsin. Yetenek ve tutkuyla oluşturulan elle çizilmiş bir macera. Final Fantasy, Nier Automata ve Bravely Default'tan geliştiricilerin yer aldığı bir ekibe sahip olan Astria Ascending Japonca ve İngilizce dillerinde tam seslendirmeye, geleneksel olarak animasyon haline getirilmiş elle çizilen 2D dünyaya ve dinamik bir hava durumu sistemine sahiptir.