Asteroid Strike
Uzay savaşına girin ve asteroitlere ve düşman gemilerine karşı yoğun bir mücadeleye katılın. Geminizi hassas bir şekilde kontrol edin, ataletinizi yönetin, durmadan ateş edin ve sürekli artan bir puan elde etmek için mümkün olduğunca uzun süre hayatta kalın. ASTEROİTLERİ VE DÜŞMAN GEMİLERİNİ YOK EDİN! Her yönden tehlikelerle yüzleşin, atışlarınızı hedefleyin ve patlamalar ve uzay enkazları arasında yolunuzu açın. ATALETİNİZİ YÖNETİN VE GEMİNİZİ KONTROL EDİN! Engellerden kaçmak ve savaş sırasında kontrolü sağlamak için dönün, hızlanın ve yörüngenizi değiştirin. HAYATTA KALIN VE REKORUNUZU KIRIN! Atış, asteroitler, düşman gemileri ve artan zorluk seviyesiyle hızlı tempolu bir uzay arcade oyununda reflekslerinizi test edin.