Asteroid Strike: Space Shooter
Asteroid Strike: Space Shooter, bir savaş gemisini kontrol ettiğiniz, meteorit dalgaları ve düşman gemileriyle karşılaştığınız ve hayatta kalmak ve en yüksek puanı elde etmek için hareket, nişan alma ve itiş gücünde ustalaşmanız gereken bir arcade uzay aksiyon ve atış oyunudur. YOĞUN BİR UZAY SAVAŞINDA METEORİTLERİ VE DÜŞMAN GEMİLERİNİ YOK EDİN Geminizi kontrol edin, nişan almak için döndürün, mermi ateşleyin ve doğru anda yörüngenizi değiştirmek için itiş gücünü kullanın. UZAYA HAKİM OLUN, HAYATTA KALIN VE EN YÜKSEK PUANI ELDE EDİN Meteoritler ve düşmanlar uzayda belirdikçe her hareket hassasiyet ve strateji gerektirir. Gemi ivmesini korur ve ilerlemeye devam eder, çarpışmalardan kaçınmak ve atışlarınızı konumlandırmak için sürekli kontrol gerektirir. SAVAŞA GİRİN VE PİLOT OLARAK BECERİLERİNİZİ GÖSTERİN Asteroid Strike: Space Shooter, uzayda atış, arcade aksiyonu, uzay gemisi savaşı, asteroit imhası ve hayatta kalma mücadelelerini hızlı tempolu, öğrenmesi kolay ancak ustalaşması zor bir deneyimde birleştiriyor.