Asterix & Obelix XXXL : The Ram from Hibernia
Şef Irishcoffix’in kızı Keratine, Romalıların işgalinden kurtulmak ve babasının çok sevdiği altın koçbaşını işgalcilerden geri almak için Asterix ve Obelix’i Hibernia’ya (günümüz İrlanda’sı) yardıma çağırır. Bu görev sırasında en sevdiğiniz kahramanları kontrol edeceksiniz ve hem yumruklarınızı hem de etrafınızdaki eşyaları kullanarak önünüze çıkan bütün Romalıları havaya fırlatacaksınız!Tamamen aksiyon ve maceradan oluşan bu oyunda ilerlemek için 6 yeni dünyayı gezip dolaşın, etrafınızdaki eşyaları kullanarak gizli yolları ortaya çıkarın ve her zamanki gibi karşılaştığınız tüm Romalıları ezip geçin. Galyalı kahramanların unutulmaz evreninden esinlenerek yazılmış yepyeni bir hikâyeyle Galya’dan Hibernia’ya (İrlanda) uzanan 6 yeni dünyayı keşfedin!Yerel birlikte oynama moduyla Asterix ve Obelix’i ilk kez aynı ekrandan, aynı anda en fazla 4 oyuncuyla birlikte oynayın.Yolculuğunuz boyunca bulacağınız çeşit çeşit eşyalar sayesinde size farklı bir oyun deneyimi sunuyoruz, tabii Romalıları yakalamakta da özgürsünüz!Romalıları döverken kullanabileceğiniz yeni havalı seri ve bitirici hareketler! Başarıyı ve ödülleri elde edebilmek için yüksek beceri gerektiren seviyelerindeki meydan okumalarla bu oyunun tekrar oynanabilirliği oldukça yüksektir. Hem serinin hayranları hem de diğer sıradan oyuncular, göz alıcı grafiklere ve herkese hitap eden espri anlayışına sahip bu 3B (yukarıdan görünüm) oyun ile Asterix ve Obelix’in dünyasını bir kez daha ziyaret etmiş olmaktan büyük keyif alacaklar.