Assetto Corsa - Prestij Paketi DLC
Assetto Corsa Prestij Paketi DLC dokuz ilave araç içerir; Ferrari 488 GTB, Audi R8 V10 Plus, Corvette C7 Stingray, Ford Mustang 2015, Lamborghini Gallardo SuperLeggera, Nissan GT-R Nismo 2014, Toyota GT-86, Audi A1 S1 ve BMW M4 Coupe. Hassasiyeti hissedin. Gücü hissedin. Ferrari 488 GTB, Audi R8 V10 Plus ve Corvette C7 Stingray araçlarının aynı zamanda Performans Paketi DLC'ye dahil olduğunu da unutmayın; her ikisini de almanıza gerek yoktur. Bu yalnızca bir oyun değil. Bu gerçek bir sim yarışı. En prestijli araba üreticileri ile işbirliği yapan Assetto Corsa, oyunun her açısından noktasal bir doğruluk sağlayarak katıksız bir sürüş gerçekçiliği sunuyor ve simülasyon dünyasında bir adım daha ilerliyor. Her biri bağımlılık yaratacak düzeyde detaylarla bezenmiştir ve üreticilerinin gerçek hayatta kullandığı verilerden ve tele ölçümlerden elde edilen istek üzerine kullanış ve performans modelleri içerir.