Assetto Corsa - Ferrari 70. Yıldönümü DLC
Assetto Corsa'nın hepsi yeni Ferrari 70. Yıldönümü DLC paketinde İtalyan araba üreticisinin görkemli tarihinde ürettiği en ikonik arabaların arasından seçilmiş yedi araba bulunmakta. Aşağıdaki modelleri deneyimlemeye hazır ol... * 1962 250 GTO * 1967 330 P4 * 1967 312/67 * 1984 288 GTO * 2004 F2004 * 2017 812 Superfast * SF70H Bu yalnızca bir oyun değil. Bu, gerçek bir sim yarışı. En prestijli araba üreticileriyle birlikte Assetto Corsa, oyunun her yönünde nokta atışı ile saf sürüş gerçekçiliğine odaklanarak simülasyon standartlarını yükseltiyor. Her biri takıntılı seviyede detayla işlenmiş, her biri üreticinin gerçek hayat veri ve telemetrisinden alınmış yol tutuş ve performans modeline sahip.