Assassin's Creed Valhalla Ultimate Edition
Assassin’s Creed Valhalla Smart Delivery teknolojisini kullanıyor. Oyunu satın aldığınızda hem Xbox One'da hem de oyunun aynı sürümünü tekrar satın alım yapmadan Xbox Series X'te çıktığında oynayabilirsiniz. Şimdi ön sipariş ver ve bu sürümü indirimli al. Ana oyun, Sezon Kartı ve Ultimate Paketi içerir. Hemen ön sipariş ver ve bonus görev The Way of the Berserker'a erişim kazan. Assassin's Creed Valhalla'da şanlı bir mücadeleye atılan Viking akıncısı Eivor olarak oyna. Erken Orta Çağ İngiltere'sini keşfederken, düşmanlar üzerine akınlar yap, yerleşimlerini genişlet, egemenliğini pekiştir. - İngiltere'nin dört yanındaki Sakson kalelerine karşı efsanevi Viking akınlarına komuta et. - Müthiş silahları ustaca kullanarak Vikinglere özgü savaş tarzını deneyimle. - Assassin's Creed tarihindeki en fazla düşman çeşitliliği ile kendine meydan oku. - Yapacağın her seçim karakterinin gelişimine etki ederken zafere giden yolu da açacak. - Norveç kıyılarından İngiltere'nin muhteşem krallıklarına uzanan bir Orta Çağ açık dünyası.