Assassin's Creed Valhalla - The Way of the Berserker
Hemen ön sipariş ver ve Assassin's Creed Valhalla yayınlandığında The Way of the Berserker başlıklı bonus göreve erişim kazan ve efsanevi bir Viking savaşçısının intikam mücadelesine katıl.