Assassin's Creed Valhalla Gold Edition
Assassin’s Creed Valhalla Smart Delivery teknolojisini kullanıyor. Oyunu satın aldığınızda hem Xbox One'da hem de oyunun aynı sürümünü tekrar satın alım yapmadan Xbox Series X'te çıktığında oynayabilirsiniz. Ana oyun ve Sezon Kartını içerir. Hemen ön sipariş ver ve bir bonus göreve erişim kazan. Assassin's Creed Valhalla'da şanlı bir mücadeleye atılan Viking akıncısı Eivor olarak oyna. Erken Orta Çağ İngiltere'sini keşfederken, düşmanlar üzerine akınlar yap, yerleşimlerini genişlet, egemenliğini pekiştir. - Sakson kaleleri ve ordularına karşı efsanevi Viking akınlarına komuta et. - Müthiş silahları ustaca kullanarak Vikinglere özgü savaş tarzını deneyimle. - Assassin's Creed tarihindeki en fazla düşman çeşitliliği ile kendine meydan oku. - Yapacağın her seçim karakterinin gelişimine etki ederken zafere giden yolu da açacak. - Norveç kıyılarından İngiltere krallıklarına uzanan bir Orta Çağ açık dünyası. - Yerleşimlerini genişleterek deneyimini kişiselleştir.