Assassin's Creed Valhalla - Eksiksiz Sürüm
Eksiksiz Sürüm içeriğinde bulunanlar: - Ana oyun - Büyük Dawn of Ragnarök genişlemesi - Sezon Bileti: 2 genişleme (Wrath of the Druids ve The Siege of Paris) ve 1 görev (Legend of Beowulf) - Berserker Paketi: teçhizat, yerleşim, gemi paketleri ve rün setleri İngiltere'nin gömüldüğü Orta Çağ'da geçen bu aksiyon-macera oyununda bir Viking savaşçısı olarak oynayın. Dinamik bir açık dünyayı keşfedin, düşmanlarınızı yağmalayın, yerleşiminizi büyütün ve Valhalla'daki tanrılar arasında bir yer kazanın. KENDİ VİKİNG EFSANENİZİ YARATIN Yüce Viking yağmacısı Eivor olun ve klanınıza önderlik edin. Gelişmiş RYO mekanikleri, çevrenizdeki dünyayı etkilemenize olanak tanır. Siyasi müttefikler ve dövüş stratejilerinden diyalog ve eşyalarınızın gelişimine kadar yaptığınız her seçimle zafere giden yolunuzu kendiniz çizeceksiniz! KARANLIK BİR DÜNYAYI KEŞFEDİN Norveç'in buzlu limanlarından İngiltere'nin yeşil krallıklarına yelken açın. Uçsuz bucaksız bir açık dünyada dolaşın, efsanevi yaratıkları avlayın ve parçalanmış bir diyarın sırlarını açığa çıkarın. İÇGÜDÜSEL SAVAŞI DENEYİMLEYİN Bir Viking savaşçısının acımasız dövüş stilini ortaya çıkarın ve şiddetli, acımasız düşmanlara karşı baltaları, kılıçları ve hatta kalkanları iki elli olarak kullanın. Taktiklerinizi belirleyin ve yakın dövüşte rakiplerinizi parçalayın, oklarla delik deşik edin veya Hidden Blade ile suikast düzenleyin. YERLEŞİMİNİZİ BÜYÜTÜN Bir hangar, demirci, dövme salonu ve daha fazlası da dâhil olmak üzere isteğinize göre detaylıca düzenlemeye olanak tanıyan yapılar inşa edin ve geliştirin. Klanınıza yeni üyeler alın ve Viking deneyiminizi kişiselleştirin.