Maharaja olarak doğuştan gelen hakkını alma görevinde Duleep Singh'e katıl. Duleep, mirasını geri alma görevinde Masonlarla yüzleşecek ve Kraliçeyle dostluğunu test edecek. Londra'da geçen on yeni görevi keşfet! Bu görevler, 3. bölüm bitirildikten sonra erişilebilir olacaktır.