Bu paketi satın alarak 2000 Spiral Kredi kazan. Bu paketi ther satın aldığında hediye olarak 1000 ekstra Spiral Kredi kazan. Spiral Kredi, ekstra oyun içi para almak, kaynak üretmek av diğer zaman kazandıran işlemleri yapmak için kullanılabilir.