Bu paketi satın alarak 1000 Spiral Kredi kazan. Bu paketi her satın aldığında hediye olarak 200 ekstra Spiral Kredi kazan. Spiral Kredi, ekstra oyun içi para almak, kaynak üretmek ve diğer zaman kazandıran işlemleri yapmak için kullanılabilir.