Assassin's Creed Origins Season Pass ile saatler süren yeni maceraları deneyimle, seviye sınırını yükselt ve Suikastçini geliştir. 2018'de çıkacak iki büyük genişletmeye erişim sağla The Hidden Ones (Gizlenenler): Origins'teki olaylardan yıllar sonra, bambaşka bir ülkede, Gizlenenler'in önderi Bayek'e yoldaş ol, maceranı sürdür. The Curse Of the Pharaohs (Firavunların Laneti): Mistik bir dünyada Mısır Mitolojisinden yaratıklara karşı mücadele et. Doğaüstü bir atmosferde mumyalarla ve devasa canavarlarla savaş. İki özel kişiselleştirme paketini aç Roman Centurion Paketi: Roma'nın en müthiş savaşçılarının giydiği aslan postunu kuşan, pakette bulunan iki silah, bir kalkan ve bir binek ile özel donanımını tamamla. Horus Paketi: Mısır'ın Gökyüzü Tanrısı Horus bu özel kıyafet ile suikastçini kutsuyor. Pakette bir binek, iki yay ve bir kalkan bulunuyor. Season Pass içeriğinde ayrıca İlk Gün silahı ve Helix Kredisi Tekel paketi (500) de bulunuyor.