Antik Mısır. Görkemli ve entrikalarla dolu bir çağı kapatacak müthiş bir iktidar savaşı yaşanıyor. Suikastçı Kardeşlik Örgütünün köklerine yapacağın yolculukta karanlıkta kalmış sırları ve unutulmuş efsaneleri gün yüzüne çıkaracaksın. İlk piramitlerin yapımıyla ilgili sırları ve altında yatan gizemli gerçekleri keşfet.