Assassin Supremacy Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Suikastçı için Şeytani kafayı ve Arınma Ateşi görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz! Bu içerik Season Pass paketinde bulunmaz.