Assassin Stinging Blade Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Assassin için L0rd of Blades kafasını ve P0wer T00led görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz!