Assassin Cl0ckw0rk Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Aer0dynamic kafasını ve Assassin için Like Cl0ckw0rk görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz!