Asphalt Legends - 40 Jeton
İşte ayrıcalıklı bir ödül: Avuç Dolusu Jeton - 40 Jeton *Jetonlar Asphalt Legends'ta gerçek parayla alınabilen bir oyun içi paradır. Sezon bazlı değildir ve biriktirilebilir. Ayrıca dükkandan ürün almak için kullanılabilir.