Asphalt Legends - 3000 Jeton
İşte ayrıcalıklı bir ödül: Jeton Kasası - 3.000 Jeton *Jetonlar Asphalt Legends'ta gerçek parayla alınabilen bir oyun içi paradır. Sezon bazlı değildir ve biriktirilebilir. Ayrıca dükkandan ürün almak için kullanılabilir.