Asphalt Legends - 1275 Jeton
İşte ayrıcalıklı bir ödül: Jeton Kamyonu - 1.275 Jeton *Jetonlar Asphalt Legends'ta gerçek parayla alınabilen bir oyun içi paradır. Sezon bazlı değildir ve biriktirilebilir. Ayrıca dükkandan ürün almak için kullanılabilir.