ASIA Skin Pack
Dünyanın bütün keskin nişancıları birleşin! Bu özel Asya bayrak silah görünümleri ile ülkenizi Kuamar'da gururla temsil edin. Görünümler oyundaki tüm silahlarda kullanılabilir. Ghost Warrior Contracts 2 ana oyunu gereklidir.