Asemblance Collection
Kendini deneysel bir makinenin içinde sıkışıp bulmak için uyandırıyorsun. Anıları simüle etmek için yapılmış bir makine. Buraya nasıl geldiğine dair hiçbir fikrin yok. Ama döngüyü kırmak için, hatırlamak istemeyebileceğiniz bir geçmişe bakmalısınız. Bu koleksiyon hem “Asemblance” ın ilk bölümünü hem de “Asemblance: Oversight” takibini içeriyor. Asemblance serisi, sizi hikayenin gizeminin merkezine koyan birinci şahıs keşif ve bulmaca tabanlı oyun sunuyor. Bir AI rehberli bellek makinesi kullanımı sayesinde kayıtlı anıların simülasyonlarını ziyaret edebilirsiniz. Anılarınızı ne kadar çok keşfedersiniz, anlattıkları daha derin hikayeler ... yeterince derinlere inerler ve gömülü bulmacaların kilidini açabilir ve sadece gerçeği öğrenebilirsiniz.