ASCENDANCE UNBOUND
ASCENDANCE, sakinleştirici, rahatlatıcı ve minimalist bir birinci şahıs 3D Platform oyunudur. Gizemli yeteneklerinizle yolunuzu şekillendirin ve etrafınızda gelişip dönüşen bir dünyada, gökyüzünün ötesindeki büyülü rüzgar platformlarıyla yükselin. Dünyamızın farklı çağlarına uzanan bir yolculuk sizi bekliyor.