ARVEL RIVALS - 1.000 ÇAPRAZ ÖRGÜ
Satın alınca Marvel Rivals’ın oyun içi para birimi olan Çapraz Örgü’den 1.000 adet elde edeceksin. Çapraz Örgü ile Savaş Bileti satın alabilir veya mağazada epik kostümler, spreyler ve diğer kahraman kozmetik eşyalarının kilidini açabilirsin.