Artifex Mundi Fantasy Bundle
Sihirli yerler ve masalsı yaratıklarla dolu bir dünyada ikili yolculuğa çıkın! Slav efsanelerinin diyarına girip nadide bir bitkiyi bularak Heritage Park’ın gizemli sakinlerini kurtarın… veya karanlık ve kadim ormandaki dipsiz Abyss çukuruna gidip kayıp kız kardeşinizi arayabilirsiniz! Bu yeni fantastik paketle macera çağrısına iki kez cevap verin.