Art Deco Paketi (2.000 Premium Kredi + 1.000 Bonus Kredi + Kozmetik Eşyalar)
Bu sınırlı süreli teklifi değerlendirin ve 1.000 Bonus Kredi dâhil toplam 3.000 Premium Kredi kazanın. Art Deco ekolünden ilham alınarak tasarlanan maske de bu pakette yer alıyor.