Arsonist Heaven
Sırtına bir roket geçir ve korkunç düşmanları avlamak için alev silahını kap! "Taşıyabildiğin kadar ateş gücüyle düşmanları yakmaya hazırlan! Yana doğru ilerlemeli hayatta kalma oyununda avcı ya da av ol. Arsonist Heaven, retro piksel çizimler kullanılmış bir aksiyon platform oyunudur. Ormanlardan buzlu dağlara, çöllerden volkanik mağaralara kadar birçok biyomda, aleve dayanıklı kıyafetle ve sırt roketinle avcı rolünü üstlen. Ancak dikkatli ol! Her seviyede gezen düşmanlar var. Bazı yaratıklar kaba kuvvete başvururken bazıları da yakın dövüş silahları taşıyor ya da sihirli mermiler kullanıyor. Şartları eşitlemeniz ve onlar seni alt etmeden, senin onları yere sermen için benzersiz ateşli silahlardan, fırlatıcılardan ve alev silahlarından oluşan bir cephaneliğe ihtiyacın olacak. Cephanen bittiğinde kullanabileceğin başka bir silahın olduğundan emin ol, aksi takdirde savunmasız kalırsın! Roketin, kurtarıcın olabilir ancak yakıtı sınırlı. Bu oyunda kaynaklarını dengeli kullanarak rakiplerinden daha uzun süre ayakta kalman gerek!"